ZOLUX Klatka NEOLIFE 100 XL dla królika niebieskaK
ZOLUX Klatka NEOLIFE 100 XL dla królika niebieskaKlatki i akwaria, Dla gryzoni i królików, account_id_168_
ZOLUX Klatka NEOLIFE 100 XL dla królika niebieskaKlatki i akwaria, Dla gryzoni i królików, account_id_168_
ZOLUX Klatka NEOLIFE 100 RAB2 DLA KRÓLIKA NIEBIESKA
EAN: 3336022056631
SKU: 205661BLE
Nowa gama klatek NEOLIFE została stworzona z myślą o potrzebach różnych gatunków zwierząt. W jej skład wchodzą klatki zaprojektowane specjalnie dla królików, kawii domowych, chomików, myszoskoczków oraz ptaków domowych. Klatki NEOLIFE oferują zwierzętom więcej przestrzeni i zostały zatwierdzone przez lekarza weterynarii. Zostały wyprodukowane w Europie z użyciem materiałów pochodzących z recyklingu.
Klatka NEOLIFE 100 RAB2 została opracowana specjalnie dla królików. Duża kuweta o długości 100 cm zapewnia zwierzęciu prawdziwą swobodę, a możliwość zagospodarowania 3 pięter pozwala urozmaicić sposób spędzania czasu. Wyposażona w 3 plastikowe, łatwe do czyszczenia piętra, 3 drabinki, paśnik, miskę o pojemności 150 ml oraz 4 drewniane nóżki. Duże otwarcie od góry sprawia, że klatka jest łatwa w utrzymaniu w czystości. Dodatkowe, podwójne drzwiczki z przodu gwarantują bezpieczne wkładanie/wyjmowanie zwierzęcia. Klasyczny, prosty design klatki z łatwością dopasuje się do każdego wnętrza. Dostępna w trzech wersjach kolorystycznych: niebieskiej, szarej i zielonej.
Zgodnie z rozporządzeniem unijnym REACH (Registration, Evaluation, Authorisation and Restriction of Chemicals) zawartość metali ciężkich (rtęć, ołów, cynk, kadm) w klatkach NEO/NEOLIFE wynosi maksymalnie 0.1%.
-odległość między prętami wynosi 1,5 cm
-odpowiednia dla królików
-kolor niebieski
-3 plastikowe piętra, 1 miseczka i 1 paśnik, 3 drewniane drabinki
-4 drewniane nóżki
-podwójne drzwiczki, 1 otwarcie górne
-wymiary produktu: 99 cm x 54 cm x 114 cm
-wymiary produktu w opakowaniu: 100 x 23,5 x 68 cm
-wysokość kuwety: 19 cm
-wymiary drzwiczek: 20 x 30 cm
-ilość w podstawowym opakowaniu zbiorczym: 1
Sklep zoologiczny ZOOZOO.pl - DARMOWA DOSTAWA OD 99zł
Koszt dostawy:
Jeśli potrzebujesz zamówić coś dla swoich zwierząt z dostawą poza granice Polski?
To żaden problem! Wysyłamy paczki z naszego sklepu zoologicznego nie tylko do wszystkich krajów UE ale również poza.
Formularz adresowy jest standardowo przystosowany do wysyłki w Polsce dlatego, aby złożyć zamówienie zagraniczne napiszcie maila lub zadzwońcie do nas.
Koszty przesyłek zagranicznych różnią się od przesyłek krajowych a ich cena uzależniona jest od kraju dostawy i wagi paczki.
Orientacyjne ceny dla paczek do 30kg do przykładowych krajów, znajdą Państwo poniżej.
Anglia - 100
Austria - 80
Belgia - 90
Czechy - 70
Irlandia - 100
Niemcy - 80
Powyżej podane ceny dotyczą największych zamówień, przesyłki na przykład dwóch dużych worków karmy dla psa o wadze 30kg, mniejsze przesyłki są oczywiście tańsze. Prosimy o kontakt z naszym sklepem zoologicznym, podamy szczegółowy koszt wysyłki dla poszczególnych zamówień do dowolnego kraju.
Napisz lub zadzwoń do nas:
Mobile: +48 509 737 167
e-mail: internetowy@zoozoo.pl
Metody płatności dostępne w naszym sklepie zooologicznym:
Metody dostaw i odbiorów zamówień w zoozoo.pl :
Sklep zoologiczny ZOOZOO.PL Pruszków
al.Jerozolimskie 476,
05-800 Pruszków
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
tel.: 22 270 12 73
mail: pruszkow@zoozoo.pl
Sklep zoologiczny ZOOZOO.PL Józefosław - Mysiadło
ul. Słowicza 1K,
05-500 Mysiadło ( Józefosław Piaseczno, Warszawa)
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 09:00 – 20:00
tel.: 22 270 10 70
mail: mysiadlo@zoozoo.pl
Sklep zoologiczny ZOOZOO.PL Janki
al. Krakowska 1, 05-090 Janki Raszyn
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
tel.: 22 270 12 17
mail: janki@zoozoo.pl
Sklep zoologiczny ZOOZOO.PL Wilanów Vogla
ul. Vogla 62, 02-990 Warszawa - Wilanów
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
tel.: 22 270 12 05
mail: wilanow.vogla@zoozoo.pl
Sklep zoologiczny ZOOZOO.PL Wilanów CH Vis-a-Vis
ul. Przyczółkowa 221 02-962 Warszawa Wilanów
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
tel.: 22 270 12 10
mail: wilanow.visavis@zoozoo.pl
Sklep zoologiczny ZOOZOO.pl Łomianki
ul. Warszawska 122 05-092 Łomianki
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
tel.: 22 270 10 55
mail: lomianki@zoozoo.pl
W przypadku wcześniejszej wpłaty (np. zamówienia opłaconego przelewem), aby odebrać osobiście towar, Klient będzie proszony o wydruk potwierdzający płatność.
Zamówienia składane przez internet można odebrać bezpośrednio z magazynu sklepu zoologicznego zoozoo.pl :
Zoologiczny Sklep internetowy ZOOZOO.pl
05-500 Stara Iwiczna ul. Słoneczna 116A
Magazyn zoozoo.pl pracuje w dni robocze w godzinach 10.00 - 16.00
Gotowość produktów do odbioru jest wcześniej przez nas potwierdzana
Wysyłka:
Towar zamówiony w sklepie internetowym jest dostarczany na wskazany w zamówieniu adres za pośrednictwem firmy kurierskiej In Post we wskazane w zamówieniu miejsce lub do paczkomatów In Post.
Na czas otrzymania przesyłki składa się czas kompletowania zamówienia i czas dostawy.
W przypadku zamówień złożonych do godz. 10.00 kompletowanie jest realizowane w dniu zamówienia. Wysyłka następuje natychmiast po skompletowaniu zamówienia, a dostawa następuje zwykle następnego dnia roboczego w godzinach od 8:00-18:00
W wyszczególnionych przypadkach wysyłka może nastąpić do 30 dni od daty zamówienia.
Na terenie Warszawy dostawy są realizowane zwykle następnego dnia roboczego w godz. 10:00-18:00
W przypadku płatności przelewem powyższy termin zostaje wydłużony o czas realizacji przelewu.
Każdorazowo do przesyłki jest dołączany Dowód zakupu (faktura VAT lub paragon). Dane umieszczone na fakturze VAT są zgodne z brzmieniem podanym przez Klienta przy składaniu zamówienia.
Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.
W przypadku zamówienia o wartości powyżej 99 zł Sklep pokrywa koszty przesyłki na terenie Polski. W pozostałych przypadkach wartość zamówienia zostaje powiększona o koszty przesyłki w kwocie 15 zł. Koszty wysyłki zagranicznej wyliczane są indywidualnie dla każdego zamówienia.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane podaniem przez Klienta błędnego adresu dostawy.