- Czekamy na dostawę
JBL NovoFil 250ml suszona ochotka dla wybrednych ryb akwariowych
JBL NovoFil 250ml suszona ochotka dla wybrednych ryb akwariowych
JBL NovoFil 250ml suszona ochotka dla wybrednych ryb akwariowych
JBL NovoFil to uzupełniający pokarm dla tropikalnych, wybrednych ryb słodkowodnych i żółwi wodnych. Są to czerwone larwy komara suszone próżniowo. Proces suszenia chroni składniki pokarmowe. Naturalny pokarm w postaci gwarantującej brak problemów z zatruciami i ograniczenie chorób przenoszonych przez żywe larwy komara.
Dawkowanie:
1-2 x dziennie tyle, ile zostanie zjedzone w ciągu kilku minut.
Puszki pokarmu zamknięte mają przydatność 3 lata, otwarte puszki należy zużyć przez maks. 4 miesiące, ponieważ następują straty wartościowych witamin.
Sklep zoologiczny ZOOZOO.pl - DARMOWA DOSTAWA OD 99zł
Koszt dostawy:
Jeśli potrzebujesz zamówić coś dla swoich zwierząt z dostawą poza granice Polski?
To żaden problem! Wysyłamy paczki z naszego sklepu zoologicznego nie tylko do wszystkich krajów UE ale również poza.
Formularz adresowy jest standardowo przystosowany do wysyłki w Polsce dlatego, aby złożyć zamówienie zagraniczne napiszcie maila lub zadzwońcie do nas.
Koszty przesyłek zagranicznych różnią się od przesyłek krajowych a ich cena uzależniona jest od kraju dostawy i wagi paczki.
Orientacyjne ceny dla paczek do 30kg do przykładowych krajów, znajdą Państwo poniżej.
Anglia - 100
Austria - 80
Belgia - 90
Czechy - 70
Irlandia - 100
Niemcy - 80
Powyżej podane ceny dotyczą największych zamówień, przesyłki na przykład dwóch dużych worków karmy dla psa o wadze 30kg, mniejsze przesyłki są oczywiście tańsze. Prosimy o kontakt z naszym sklepem zoologicznym, podamy szczegółowy koszt wysyłki dla poszczególnych zamówień do dowolnego kraju.
Napisz lub zadzwoń do nas:
Mobile: +48 509 737 167
e-mail: internetowy@zoozoo.pl
Metody płatności dostępne w naszym sklepie zoologicznym:
Metody dostaw i odbiorów zamówień w zoozoo.pl :
Sklep zoologiczny ZOOZOO.PL Pruszków
al.Jerozolimskie 476,
05-800 Pruszków
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
tel.: 22 270 12 73
mail: pruszkow@zoozoo.pl
Sklep zoologiczny ZOOZOO.PL Józefosław - Mysiadło
ul. Słowicza 1K,
05-500 Mysiadło ( Józefosław Piaseczno, Warszawa)
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 09:00 – 20:00
tel.: 22 270 10 70
mail: mysiadlo@zoozoo.pl
Sklep zoologiczny ZOOZOO.PL Wilanów Vogla
ul. Vogla 62, 02-990 Warszawa - Wilanów
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
tel.: 22 270 12 05
mail: wilanow.vogla@zoozoo.pl
Sklep zoologiczny ZOOZOO.PL Wilanów CH Vis-a-Vis
ul. Przyczółkowa 221 02-962 Warszawa Wilanów
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
tel.: 22 270 12 10
mail: wilanow.visavis@zoozoo.pl
Sklep zoologiczny ZOOZOO.pl Łomianki
ul. Warszawska 122 05-092 Łomianki
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
tel.: 22 270 10 55
mail: lomianki@zoozoo.pl
W przypadku wcześniejszej wpłaty (np. zamówienia opłaconego przelewem), aby odebrać osobiście towar, Klient będzie proszony o wydruk potwierdzający płatność.
Zamówienia składane przez internet można odebrać bezpośrednio z magazynu sklepu zoologicznego zoozoo.pl:
Odbiór osobisty:
Internetowy sklep zoologiczny ZOOZOO.pl ( na mapie )
05-500 Stara Iwiczna
ul. Słoneczna 116A
Magazyn zoozoo.pl pracuje w dni robocze w godzinach 10.00 - 16.00
Gotowość produktów do odbioru jest wcześniej przez nas potwierdzana
Wysyłka:
Towar zamówiony w sklepie internetowym jest dostarczany na wskazany w zamówieniu adres za pośrednictwem firmy kurierskiej In Post we wskazane w zamówieniu miejsce lub do paczkomatów In Post.
Na czas otrzymania przesyłki składa się czas kompletowania zamówienia i czas dostawy.
W przypadku zamówień złożonych do godz. 10.00 kompletowanie jest realizowane w dniu zamówienia. Wysyłka następuje natychmiast po skompletowaniu zamówienia, a dostawa następuje zwykle następnego dnia roboczego w godzinach od 8:00-18:00
W wyszczególnionych przypadkach wysyłka może nastąpić do 30 dni od daty zamówienia.
Na terenie Warszawy dostawy są realizowane zwykle następnego dnia roboczego w godz. 10:00-18:00
W przypadku płatności przelewem powyższy termin zostaje wydłużony o czas realizacji przelewu.
Każdorazowo do przesyłki jest dołączany Dowód zakupu (faktura VAT lub paragon). Dane umieszczone na fakturze VAT są zgodne z brzmieniem podanym przez Klienta przy składaniu zamówienia.
Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.
W przypadku zamówienia o wartości powyżej 99 zł Sklep pokrywa koszty przesyłki na terenie Polski. W pozostałych przypadkach wartość zamówienia zostaje powiększona o koszty przesyłki w kwocie 15 zł. Koszty wysyłki zagranicznej wyliczane są indywidualnie dla każdego zamówienia.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane podaniem przez Klienta błędnego adresu dostawy.