
Żwirek CAT'S BEST SMART PELLETS (Dawniej NATURE GO)
Żwirek CAT'S BEST SMART PELLETS (Dawniej NATURE GOLD) 10L żwirek zbrylający | drewniany | zalecany dla kotów długowłosych | 10l
Żwirek CAT'S BEST SMART PELLETS (Dawniej NATURE GOLD) 10L żwirek zbrylający | drewniany | zalecany dla kotów długowłosych | 10l
Cat´s Best Smart Pellets - idealny dla kotów o długiej sierści!
Zalety Cat's Best Smart Pellets:
Wskazówka: Grudki żwirku można opróżniać w toalecie tylko w rozsądnych ilościach!
Nasyp grudki żwirku do toalety i poczekaj aż nasiąkną wodą. Następnie spłucz je dużym strumieniem. Czynność tą powtórz kilkukrotnie. Pomocne jest również zgniecenie żwirku jeszcze przed jego wrzuceniem do wody.
Nie wrzucaj naraz całego żwirku, ponieważ musi mieć on czas na dokładne nawilżenie, rozkład oraz spłukanie grudek. W ten sposób cały proces odbywa się szybko i higienicznie.
Toaleta nie jest idealnym rozwiązaniem podczas opróżniania kuwety. Żwirek powinno wyrzucać się do kompostu lub odpadów.
Waga: 5kg
Sklep zoologiczny ZOOZOO.pl - DARMOWA DOSTAWA OD 99zł
Koszt dostawy
Poniżej 99 zł – 15 zł
Powyżej 99 zł – Darmowa dostawa na terenie Polski
Potrzebujesz zamówić paczkę poza granice Polski? To żaden problem! Wysyłamy paczki nie tylko do wszystkich krajów UE ale również poza.
Formularz adresowy jest standardowo przystosowany do wysyłki w Polsce dlatego, aby złożyć zamówienie zagraniczne napiszcie lub zadzwońcie do nas.
Koszty przesyłek zagranicznych różnią się od przesyłek krajowych a ich cena uzależniona jest od kraju dostawy i wagi paczki.
Orientacyjne ceny dla paczek do 30kg do przykładowych krajów, znajdą Państwo poniżej.
Anglia - 100
Austria - 80
Belgia - 90
Czechy - 70
Irlandia - 100
Niemcy - 80
Interesuje Cię koszt wysyłki do innego kraju? Napisz lub zadzwoń do nas :)
Metody płatności:
Odbiór zamówienia:
Sklep zoologiczny ZOOZOO.PL Pruszków
al.Jerozolimskie 476,
05-800 Pruszków
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
el.: 22 270 12 73
mail: pruszkow@zoozoo.pl
Sklep zoologiczny ZOOZOO.PL Józefosław - Mysiadło
ul. Słowicza 1K,
05-500 Mysiadło ( Józefosław Piaseczno, Warszawa)
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 09:00 – 20:00
tel.: 22 270 10 70
mail: mysiadlo@zoozoo.pl
Sklep zoologiczny ZOOZOO.PL Janki
al. Krakowska 1, 05-090 Janki Raszyn
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
tel.: 22 270 12 17
mail: janki@zoozoo.pl
Sklep zoologiczny ZOOZOO.PL Wilanów Vogla
ul. Vogla 62, 02-990 Warszawa - Wilanów
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
tel.: 22 270 12 05
mail: wilanow.vogla@zoozoo.pl
Sklep zoologiczny ZOOZOO.PL Wilanów CH Vis-a-Vis
ul. Przyczółkowa 221 02-962 Warszawa Wilanów
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
tel.: 22 270 12 10
mail: wilanow.visavis@zoozoo.pl
Sklep zoologiczny ZOOZOO.pl Łomianki
ul. Warszawska 122 05-092 Łomianki
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
tel.: 22 270 10 55
mail: lomianki@zoozoo.pl
W przypadku wcześniejszej wpłaty (np. zamówienia opłaconego przelewem), aby odebrać osobiście towar, Klient będzie proszony o wydruk potwierdzający płatność.
Zamówienia składane przez internet można odebrać naszym magazynie:
Zoologiczny Sklep internetowy ZOOZOO.pl
05-500 Stara Iwiczna ul. Słoneczna 116A
Dni robocze w godzinach 10.00 - 16.00
Gotowość produktów do odbioru jest wcześniej przez nas potwierdzana
Wysyłka:
Towar zamówiony w sklepie internetowym jest dostarczany na wskazany w zamówieniu adres za pośrednictwem firmy kurierskiej In Post we wskazane w zamówieniu miejsce lub do paczkomatów In Post.
Na czas otrzymania przesyłki składa się czas kompletowania zamówienia i czas dostawy.
W przypadku zamówień złożonych do godz. 10.00 kompletowanie jest realizowane w dniu zamówienia. Wysyłka następuje natychmiast po skompletowaniu zamówienia, a dostawa następuje zwykle następnego dnia roboczego w godzinach od 8:00-18:00
W wyszczególnionych przypadkach wysyłka może nastąpić do 30 dni od daty zamówienia.
Na terenie Warszawy dostawy są realizowane zwykle następnego dnia roboczego w godz. 10:00-18:00
W przypadku płatności przelewem powyższy termin zostaje wydłużony o czas realizacji przelewu.
Każdorazowo do przesyłki jest dołączany Dowód zakupu (faktura VAT lub paragon). Dane umieszczone na fakturze VAT są zgodne z brzmieniem podanym przez Klienta przy składaniu zamówienia.
Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.
W przypadku zamówienia o wartości powyżej 99 zł Sklep pokrywa koszty przesyłki na terenie Polski. W pozostałych przypadkach wartość zamówienia zostaje powiększona o koszty przesyłki w kwocie 15 zł. Koszty wysyłki zagranicznej wyliczane są indywidualnie dla każdego zamówienia.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane podaniem przez Klienta błędnego adresu dostawy.