
Feliway HAPPY SNACK 6 szt relaksujący przysmak pyszny
Unikalna relaksująca pyszna kremowa przekąska dla kotów
Unikalna relaksująca pyszna kremowa przekąska dla kotów
Unikalna relaksująca pyszna kremowa przekąska dla kotów– 6 saszetek w opakowaniu!
😻 relaksująca kremowa przekąska
😻 zawiera alfa-kazozepinę
😻 można podawać codziennie (do 2 saszetek/dzień)
😻 bez konserwantów. Bez dodatku cukru. Bez sztucznych barwników. Bez glutenu.
😻 niskokaloryczne (8 Kcal/saszetkę)
Relaksująca kremowa przekąska – mieszanka paszowa uzupełniająca dla kotów i kociąt (od 12 tygodnia życia). Happy Snack by FELIWAY zawiera alfa-kazozepinę: naturalne białko mleka znane z właściwości łagodzących niepokój. Jest to lekka przekąska, którą pokochają wszystkie koty. Smakołyk w formie nadającej się do lizania pasty o smaku pysznego kurczaka. Można podawać codziennie (do 2 saszetek/dzień).
Przysmak jest:
😻 nisko kaloryczny (8Kcal/saszetkę),
😻 bez konserwantów,
😻 bez dodatku cukru,
😻 bez sztucznych barwników,
😻 bez glutenu.
Happy Snack by FELIWAY z alfa-kazozepiną pomaga naszym kotom radzić sobie z nieoczekiwanymi lub nietypowymi sytuacjami, które są dla nich źródłem stresu.
JAK PODAWAĆ?
· Rozerwij saszetkę.
· Podawaj bezpośrednio na jedzeniu (możesz podać na regularnej karmie kota mokrej czy suchej),
· Lub na łyżeczce lub z saszetki.
· Możesz podawać codziennie (do 2 saszetek dziennie)
Dlaczego warto podawać?
· Dzięki wygodnej formie do lizania sprawdzi się również dla kotów wychodzących na zewnątrz, podczas wizyt weterynaryjnych, podróży czy po prostu podczas relaksującego momentu w domu.
· Aby stworzyć relaksującą rutynę ze swoim kotem.
· Aby przygotować kota na niepokojące sytuacje - podawaj na kilka dni z wyprzedzeniem.
· Możesz też podawać Happy Snack, kiedy chcesz odwrócić uwagę kota podczas czynności leczniczo-pielęgnacyjnych (np. obcinanie pazurów, podawanie kropli na pchły i kleszcze...).
· Zachęcić go do wejścia/wyjścia z transportera.
· Zainteresować kota karmą.
Mieszanka paszowa uzupełniająca dla kotów.
Skład: Mięso oraz odzwierzęce produkty uboczne (w tym 4% kurczaka), oleje i tłuszcze, mleko i nabiał (w tym 0,5% hydrolizatu białka mleka, zawierającego alfa-kazozepinę), pochodne roślinne.
Sklep zoologiczny ZOOZOO.pl - DARMOWA DOSTAWA OD 99zł
Koszt dostawy:
Jeśli potrzebujesz zamówić coś dla swoich zwierząt z dostawą poza granice Polski?
To żaden problem! Wysyłamy paczki z naszego sklepu zoologicznego nie tylko do wszystkich krajów UE ale również poza.
Formularz adresowy jest standardowo przystosowany do wysyłki w Polsce dlatego, aby złożyć zamówienie zagraniczne napiszcie maila lub zadzwońcie do nas.
Koszty przesyłek zagranicznych różnią się od przesyłek krajowych a ich cena uzależniona jest od kraju dostawy i wagi paczki.
Orientacyjne ceny dla paczek do 30kg do przykładowych krajów, znajdą Państwo poniżej.
Anglia - 100
Austria - 80
Belgia - 90
Czechy - 70
Irlandia - 100
Niemcy - 80
Powyżej podane ceny dotyczą największych zamówień, przesyłki na przykład dwóch dużych worków karmy dla psa o wadze 30kg, mniejsze przesyłki są oczywiście tańsze. Prosimy o kontakt z naszym sklepem zoologicznym, podamy szczegółowy koszt wysyłki dla poszczególnych zamówień do dowolnego kraju.
Napisz lub zadzwoń do nas:
Mobile: +48 509 737 167
e-mail: internetowy@zoozoo.pl
Metody płatności dostępne w naszym sklepie zoologicznym:
Metody dostaw i odbiorów zamówień w zoozoo.pl :
Sklep zoologiczny ZOOZOO.PL Pruszków
al.Jerozolimskie 476,
05-800 Pruszków
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
tel.: 22 270 12 73
mail: pruszkow@zoozoo.pl
Sklep zoologiczny ZOOZOO.PL Józefosław - Mysiadło
ul. Słowicza 1K,
05-500 Mysiadło ( Józefosław Piaseczno, Warszawa)
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 09:00 – 20:00
tel.: 22 270 10 70
mail: mysiadlo@zoozoo.pl
Sklep zoologiczny ZOOZOO.PL Wilanów Vogla
ul. Vogla 62, 02-990 Warszawa - Wilanów
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
tel.: 22 270 12 05
mail: wilanow.vogla@zoozoo.pl
Sklep zoologiczny ZOOZOO.PL Wilanów CH Vis-a-Vis
ul. Przyczółkowa 221 02-962 Warszawa Wilanów
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
tel.: 22 270 12 10
mail: wilanow.visavis@zoozoo.pl
Sklep zoologiczny ZOOZOO.pl Łomianki
ul. Warszawska 122 05-092 Łomianki
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
tel.: 22 270 10 55
mail: lomianki@zoozoo.pl
W przypadku wcześniejszej wpłaty (np. zamówienia opłaconego przelewem), aby odebrać osobiście towar, Klient będzie proszony o wydruk potwierdzający płatność.
Zamówienia składane przez internet można odebrać bezpośrednio z magazynu sklepu zoologicznego zoozoo.pl:
Odbiór osobisty:
Internetowy sklep zoologiczny ZOOZOO.pl ( na mapie )
05-500 Stara Iwiczna
ul. Słoneczna 116A
Magazyn zoozoo.pl pracuje w dni robocze w godzinach 10.00 - 16.00
Gotowość produktów do odbioru jest wcześniej przez nas potwierdzana
Wysyłka:
Towar zamówiony w sklepie internetowym jest dostarczany na wskazany w zamówieniu adres za pośrednictwem firmy kurierskiej In Post we wskazane w zamówieniu miejsce lub do paczkomatów In Post.
Na czas otrzymania przesyłki składa się czas kompletowania zamówienia i czas dostawy.
W przypadku zamówień złożonych do godz. 10.00 kompletowanie jest realizowane w dniu zamówienia. Wysyłka następuje natychmiast po skompletowaniu zamówienia, a dostawa następuje zwykle następnego dnia roboczego w godzinach od 8:00-18:00
W wyszczególnionych przypadkach wysyłka może nastąpić do 30 dni od daty zamówienia.
Na terenie Warszawy dostawy są realizowane zwykle następnego dnia roboczego w godz. 10:00-18:00
W przypadku płatności przelewem powyższy termin zostaje wydłużony o czas realizacji przelewu.
Każdorazowo do przesyłki jest dołączany Dowód zakupu (faktura VAT lub paragon). Dane umieszczone na fakturze VAT są zgodne z brzmieniem podanym przez Klienta przy składaniu zamówienia.
Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.
W przypadku zamówienia o wartości powyżej 99 zł Sklep pokrywa koszty przesyłki na terenie Polski. W pozostałych przypadkach wartość zamówienia zostaje powiększona o koszty przesyłki w kwocie 15 zł. Koszty wysyłki zagranicznej wyliczane są indywidualnie dla każdego zamówienia.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane podaniem przez Klienta błędnego adresu dostawy.