Vetoquinol Otifree 60ml preparat do czyszczenia uszu dla psów i kotów
Vetoquinol Otifree to naturalny preparat do czyszczenia uszu dla psów i kotów.
Vetoquinol Otifree to naturalny preparat do czyszczenia uszu dla psów i kotów.
Otifree to łagodny preparat do czyszczenia zewnętrznego przewodu słuchowego dla psów i kotów stworzony z naturalnych składników. Unikalne połączenie składników roztworu umożliwia intensywne rozpuszczenie woskowiny bez podrażniania skóry.
Roztwór do uszu dzięki przyjemnemu zapachowi, niedrażniącej formule i neutralnemu PH sprawia, że codzienna pielęgnacja staje się przyjemnością. Wyciąg z kwiatów nagietka oraz olejek bazyliowy zapewniają odpowiedni poziom nawilżenia i zapobiegają wysuszaniu skóry, tworząc na jej powierzchni barierę ochronną.
Wskazania:
Czyszczenie ucha zewnętrznego (zewnętrznego kanału słuchowego) u psów i kotów.
Skład:
Nalewka z kwiatów nagietka (Tinctura Calendulae), olejek bazyliowy oraz związki oksyetylenowe w neutralnym, niedrażniącym, specyficznym dla uszu podłożu, o silnych właściwościach czyszczących i pielęgnacyjnych. Nie zawiera konserwantów.
Stosowanie:
Metoda mycia ucha (H. Frede)
Należy wypełnić całkowicie kanał słuchowy roztworem; uchwycić elastyczne części kanału słuchowego za pomocą kciuka oraz palców środkowego i serdecznego, a następnie, wielokrotnie uciskając, masować ku górze w kierunku brzuszno-grzbietowym. W ten sposób płyn jest przesuwany w górę i w dół, a luźne części wydzieliny wypłukiwane w kierunku małżowiny usznej. Intensywność masażu zależy od nasilenia bólu spowodowanego stanem zapalnym ucha. Jednoczesny masaż kanału słuchowego zwiększa, zwłaszcza
u kotów, akceptację mycia uszu. Płyn usuwa się z ucha wacikiem. Po wypuszczeniu zwierzę pozbywa się cząstek brudu z głębszej części kanału słuchowego potrząsając głową. Dalsze osuszanie ucha jest niepotrzebne, ponieważ Otifree nie ma tendencji do zalegania.
W przypadku niewłaściwego czyszczenia przewodu słuchowego watą bądź czymś podobnym, zachodzi niebezpieczeństwo wywołania zapalenia ucha w wyniku zepchnięcia woszczyny głębiej na błonę bębenkową oraz w wyniku skaleczeń. W przypadku silniejszego zabrudzenia, należy kilkukrotnie płukać i masować zewnętrzny kanał słuchowy. W celu dokładniejszego wyczyszczenia, kanał słuchowy powinien być wypłukany pod ciśnieniem po wstępnym myciu. Można to wykonać za pomocą butelki z Otifree, zakraplacza lub aparatu do płukania ucha. Jako płynu do płukania można użyć zarówno Otifree, jak i wody o temperaturze ciała. W przypadku zastosowania wody powinno się użyć Otifree do powtórnego mycia.
Sklep zoologiczny ZOOZOO.pl - DARMOWA DOSTAWA OD 99zł
Koszt dostawy:
Jeśli potrzebujesz zamówić coś dla swoich zwierząt z dostawą poza granice Polski?
To żaden problem! Wysyłamy paczki z naszego sklepu zoologicznego nie tylko do wszystkich krajów UE ale również poza.
Formularz adresowy jest standardowo przystosowany do wysyłki w Polsce dlatego, aby złożyć zamówienie zagraniczne napiszcie maila lub zadzwońcie do nas.
Koszty przesyłek zagranicznych różnią się od przesyłek krajowych a ich cena uzależniona jest od kraju dostawy i wagi paczki.
Orientacyjne ceny dla paczek do 30kg do przykładowych krajów, znajdą Państwo poniżej.
Anglia - 100
Austria - 80
Belgia - 90
Czechy - 70
Irlandia - 100
Niemcy - 80
Powyżej podane ceny dotyczą największych zamówień, przesyłki na przykład dwóch dużych worków karmy dla psa o wadze 30kg, mniejsze przesyłki są oczywiście tańsze. Prosimy o kontakt z naszym sklepem zoologicznym, podamy szczegółowy koszt wysyłki dla poszczególnych zamówień do dowolnego kraju.
Napisz lub zadzwoń do nas:
Mobile: +48 509 737 167
e-mail: internetowy@zoozoo.pl
Metody płatności dostępne w naszym sklepie zooologicznym:
Metody dostaw i odbiorów zamówień w zoozoo.pl :
Sklep zoologiczny ZOOZOO.PL Pruszków
al.Jerozolimskie 476,
05-800 Pruszków
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
tel.: 22 270 12 73
mail: pruszkow@zoozoo.pl
Sklep zoologiczny ZOOZOO.PL Józefosław - Mysiadło
ul. Słowicza 1K,
05-500 Mysiadło ( Józefosław Piaseczno, Warszawa)
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 09:00 – 20:00
tel.: 22 270 10 70
mail: mysiadlo@zoozoo.pl
Sklep zoologiczny ZOOZOO.PL Janki
al. Krakowska 1, 05-090 Janki Raszyn
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
tel.: 22 270 12 17
mail: janki@zoozoo.pl
Sklep zoologiczny ZOOZOO.PL Wilanów Vogla
ul. Vogla 62, 02-990 Warszawa - Wilanów
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
tel.: 22 270 12 05
mail: wilanow.vogla@zoozoo.pl
Sklep zoologiczny ZOOZOO.PL Wilanów CH Vis-a-Vis
ul. Przyczółkowa 221 02-962 Warszawa Wilanów
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
tel.: 22 270 12 10
mail: wilanow.visavis@zoozoo.pl
Sklep zoologiczny ZOOZOO.pl Łomianki
ul. Warszawska 122 05-092 Łomianki
Dni robocze: 10:00 – 20:00
Sobota: 10:00 – 20:00
tel.: 22 270 10 55
mail: lomianki@zoozoo.pl
W przypadku wcześniejszej wpłaty (np. zamówienia opłaconego przelewem), aby odebrać osobiście towar, Klient będzie proszony o wydruk potwierdzający płatność.
Zamówienia składane przez internet można odebrać bezpośrednio z magazynu sklepu zoologicznego zoozoo.pl :
Zoologiczny Sklep internetowy ZOOZOO.pl
05-500 Stara Iwiczna ul. Słoneczna 116A
Magazyn zoozoo.pl pracuje w dni robocze w godzinach 10.00 - 16.00
Gotowość produktów do odbioru jest wcześniej przez nas potwierdzana
Wysyłka:
Towar zamówiony w sklepie internetowym jest dostarczany na wskazany w zamówieniu adres za pośrednictwem firmy kurierskiej In Post we wskazane w zamówieniu miejsce lub do paczkomatów In Post.
Na czas otrzymania przesyłki składa się czas kompletowania zamówienia i czas dostawy.
W przypadku zamówień złożonych do godz. 10.00 kompletowanie jest realizowane w dniu zamówienia. Wysyłka następuje natychmiast po skompletowaniu zamówienia, a dostawa następuje zwykle następnego dnia roboczego w godzinach od 8:00-18:00
W wyszczególnionych przypadkach wysyłka może nastąpić do 30 dni od daty zamówienia.
Na terenie Warszawy dostawy są realizowane zwykle następnego dnia roboczego w godz. 10:00-18:00
W przypadku płatności przelewem powyższy termin zostaje wydłużony o czas realizacji przelewu.
Każdorazowo do przesyłki jest dołączany Dowód zakupu (faktura VAT lub paragon). Dane umieszczone na fakturze VAT są zgodne z brzmieniem podanym przez Klienta przy składaniu zamówienia.
Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.
W przypadku zamówienia o wartości powyżej 99 zł Sklep pokrywa koszty przesyłki na terenie Polski. W pozostałych przypadkach wartość zamówienia zostaje powiększona o koszty przesyłki w kwocie 15 zł. Koszty wysyłki zagranicznej wyliczane są indywidualnie dla każdego zamówienia.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane podaniem przez Klienta błędnego adresu dostawy.