DARMOWA DOSTAWA OD 99zł

Koszt dostawy

Poniżej 99 zł – 15 zł

Powyżej 99 zł – Darmowa dostawa

Metody płatności:

  •          Przelew tradycyjny
  •          Szybki przelew e Service
  •          Płatność przy odbiorze (przesyłki kurierskie)
  •          Płatność kartą płatniczą/kredytową

Odbiór zamówienia:

  •          Wysyłka kurierem
  •          Odbiór osobisty w Sklepie Internetowym - Magazynie Ul. Słoneczna 116A 05-500 Stara Iwiczna (czas oczekiwania do 4 dni roboczych)
  •          Odbiór osobisty w sklepach stacjonarnych (czas oczekiwania do 4 dni roboczych):

- ZOOZOO.PL Market Zoologiczny aleje Jerozolimskie 476, 05-800 Pruszków w godzinach pracy sklepu tj:

Dni robocze: 10:00 – 20:00

Sobota: 10:00 – 20:00

Niedziela: 10:00 – 17:00

- ZOOZOO.PL Market Zoologiczny ul. Słowicza 1K, 05-500 Mysiadło (koło Warszawy) w godzinach pracy sklepu tj:

Dni robocze: 10:00 – 20:00

Sobota: 09:00 – 20:00

Niedziela: 10:00 – 17:00

- ZOOZOO.PL Market Zoologiczny al. Krakowska 1, 05-090 Janki w godzinach pracy sklepu tj:

Dni robocze: 10:00 – 20:00

Sobota: 10:00 – 20:00

Niedziela: 10:00 – 17:00

W przypadku wcześniejszej wpłaty (np. zamówienia opłaconego przelewem), aby odebrać osobiście towar, Klient będzie proszony o wydruk potwierdzający płatność.

Wysyłka:

Towar zamówiony w sklepie internetowym jest dostarczany na wskazany w zamówieniu adres za pośrednictwem firm kurierskich.

Na czas otrzymania przesyłki składa się czas kompletowania zamówienia i czas dostawy.

W przypadku zamówień złożonych do godz. 10.00 kompletowanie jest realizowane w dniu zamówienia. Wysyłka następuje natychmiast po skompletowaniu zamówienia, a dostawa następuje zwykle następnego dnia roboczego w godzinach od 8:00-18:00

W wyszczególnionych przypadkach wysyłka może nastąpić do 30 dni od daty zamówienia.

Na terenie Warszawy dostawy są realizowane zwykle następnego dnia roboczego w godz. 10:00-18:00

W przypadku płatności przelewem powyższy termin zostaje wydłużony o czas realizacji przelewu.

Każdorazowo do przesyłki jest dołączany Dowód zakupu (faktura VAT lub paragon). Dane umieszczone na fakturze VAT są zgodne z brzmieniem podanym przez Klienta przy składaniu zamówienia.

Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.

W przypadku zamówienia o wartości powyżej 99 zł Sklep pokrywa koszty przesyłki. W pozostałych przypadkach wartość zamówienia zostaje powiększona o koszty przesyłki w kwocie 15 zł.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane wyłącznie podaniem przez Klienta błędnego adresu dostawy.